Web Domain

product 1

Kepada sesiapa yang ingin membeli 'Domain' untuk blog/website lain.Untuk Blogger 10 USD (RM30) Boleh deal disini.

Blog Setup

product 1

Dengan serendah RM60, pihak kami akan menyelesaikan proses setup blog baru anda. Anda hanya tinggal post kan entri sahaja.

Blog Contoh

product 1

Untuk melihat contoh blog yang telah membeli domain,boleh lihat disini.(RM30/Year)




 WANITA INI AKAN MENGANDUNG SETIAP KALI LEPAS MAKAN 
Perut Kerri Dowdswell akan membesar seperti dia sedang hamil setiap kali selepas makan. Namun, perut gadis berusia 23 tahun itu akan kembali kepada keadaan normal beberapa jam selepas itu.
“Saya kerap kali ditanya bila akan bersalin dan ia agak tidak menyelesakan apabila berada dalam keadaan seperti ini,” katanya yang berasal dari Cannock, Staffordshire.
Masalah tersebut membuatkan dia terpaksa memakai seluar untuk ibu bersalin setiap kali keluar makan. Setakat ini, doktor-doktor masih bingung kerana mereka masih tidak mengetahui punca kejadian itu. Stress
Kerri, sebelum dan selepas makan
Kerri menghidap penyakit itu semasa dia mendapat haid buat kali pertama. Menurut gadis itu, perutnya akan membesar dalam tempoh 15 minit semasa dia makan.
Namun, katanya, ada ketika perutnya mengambil masa selama beberapa jam selepas waktu makan untuk kelihatan seperti wanita hamil.

menurut keterangan ..wanita ini telah berbuat curang dengan suaminya .. bab tu la kemaluan dia dibakar suami.. kesian kesian

VEREENIGING - Sepasang suami isteri dari Afrika Selatan sangat gembira menyambut bayi lelaki mereka yang baru lahir tetapi sebulan kemudian, mereka baru mengetahui ternyata bayi tersebut adalah perempuan.

Kenny Hiscock pada awal kelahirannya memiliki jenis kelamin lelaki, demikian laporan The Sun.

Tapi empat minggu kemudian, ibunya Madeleshia, 29 tahun dan si ayah Kenneth, 30 tahun merasakan suatu hal yang aneh.

Mereka akhirnya kembali ke rumah sakit dan melakukan pemeriksaan terhadap bayinya hingga akhirnya mereka mengetahui bahawa bayi tersebut adalah perempuan.

Organ tubuhnya membesar kerana kekurangan enzim yang menyebabkan lebihan penghasilan hormon.

Pasangan yang tinggal di Vereeniging kini mengganti nama bayi tersebut dengan McKenzi dan terfikir untuk membuat pembedahan kelamin anaknya.

“Doktor memberitahu kami bahawa McKenzi sebenarnya bukan lelaki atau perempuan tapi masih berada di tengah-tengah,” kata Madeleshia seperti diberitakan Orange.

“Tapi kami memiliki anak perempuan yang cantik dan kami sangat bangga memilikinya,” katanya..

Jemaah haji malaysia meninggal dunia akibat jatuh dari salah satu hotel di Madinah dari tingkat 9. Seorang jemaah haji wanita Malaysia meninggal dunia selepas dipercayai terjatuh dari tingkat sembilan hotel penginapannya di Hotel Al-Haram di Madinah, Arab Saudi, kira-kira jam 4 petang waktu tempatan (9 malam waktu Malaysia), kelmarin.

Menurut sumber, mangsa yang berasal dari Selangor, bersama suaminya ke Makkah untuk menunaikan Rukun Islam kelima. Katanya, sebelum kejadian, mangsa dikatakan berada dalam biliknya di tingkat sembilan hotel berkenaan. “Mangsa dipercayai terjatuh dari biliknya sebelum meninggal dunia di tempat kejadian,” katanya.
Sementara itu, seorang jemaah haji Malaysia yang turut menetap di hotel sama, Mohd Faizal Mohd Noor berkata, ketika kejadian, dia dalam perjalanan ke Masjid Nabawi, tidak jauh dari hotel itu untuk menunaikansolat Asar. Katanya, dia ternampak mangsa terjatuh dari bilik hotelnya dan meninggal dunia di tempat kejadian.

GADIS BERTUDUNG TAPI PAKAIANNYA TIDAK SESUAI | BAIK TAK PAYAH PAKAI TUDUNG

Entah perempuan ini nak main-main pakai tudung ke apa. Langsung tak sesuai pemakaian yang WTF macam ni. Cuba sopan sikit dan mesti dia akan kelihatan lebih ayu. Kalau dah macam ini, bagus tak perlu pakai tudung terus, rosakkan imej pemakaian tudung jaa. Stress





terbaik dari ladang

aksi terhangit

superbike

burung 2


iklan yang hebat


gate challenge

parking
si kudung yang hebat



Sungguh sedih melihat nasib anak perempuan yang masih berusia 8 tahun ini, kerana sebuah penyakit yang aneh dan ganas Diaz nama kanak-kanak perempuan yang berasal dari Cajamarca Peru ini mesti menjalani hidupnya dengan kesusahan.
Sejak lahir jantung Diaz sudah tidak boleh berfungsi normal, pandangan matanya pun demikian, salah satu matanya menderita yang menyebabkan buta kekal dan yang lain menderita katarak. Selain itu Diaz juga menderita Osteoporosis (kerapuhan tulang). Menurut analisa doktor setempat salah satu penyebab keadaan ini adalah kerana kekurang vitamin selama masa kandungan terutama kekurangan asam folat.
Namun dalam laporan lain disebutkan penyakit yang di derita oleh Aracely Diaz gadis cilik ini disebabkan kerana mutasi gen, dimana kes seperti ini sangat aneh dan boleh terjadi 1 : 2 juta kelahiran. Ibu Diaz sendiri Elvia Rojas mengaku sangat hairan kejadian yang menimpa anaknya mulai sejak kecil lagi.
Eva Klein, seorang ahli genetik dari Institut Kedoktoran Geriatrik, mengatakan kes Aracely ini kali kedua terjadi di Peru dan ketika ini ada 50 anak di dunia yang menghidapi penyakit semacam ini . Dia mengatakan bahawa kejadian penyakit ini disajikan oleh mutasi gen pada lengan panjang kromosom 1.
Dengan keadaan seperti ini Diaz yang usianya masih 8 tahun sudah tdilihat sangat tua seperti seorang nenek baik dari wajahnya dan kulitnya.-ruang hati.com
Di Xiamen, China, seorang lelaki yang kejam telah melontar seekor anjing ke dalam lautan. Setiap kali anjing tersebut berjaya untuk berenang balik ke tebing, lelaki ini akan melontarnya sekali lagi. Lelaki ini melakukannya sebanyak lima kali sebelum orang ramai yang berada di sekitar menjerit dan menyuruhnya berhenti. Akhirnya mereka berjaya menangkap anjing tersebut yang berenang balik daripada dilontar lagi. Kenapa semakin hari semakin banyak kes penderaan haiwan dan juga pembuangan bayi?stress..
Gereja Terbesar di Asia!
Gereja Rasmi org Kristian di Asia!

gereja yg akan menjadi gereja terbesar di asia ini diberi nama CCC atau Calvary Convention Centre akan siap dibina bersebelahan Bukit Jalil Golf & Country Club berhadapan Anjung Hijau Kondominium.

kos untuk membina gereja ini ialah RM100 juta tidak termasuk kos tanah RM35 juta.gereja 6 tingkat dan tercanggih di dunia ini dalam proses untuk menyiapkanyer sekarang.untuk maklumat lanjut ttg gereja ini rujuk laman web gereja ini http://www.calvary.org.my/CCC/ccc_intro.html dan http://www.calvary.org.my/

Dengan kapasiti auditoriumnya yang mampu memuatkan 5 ribu orang pada satu-satu masa, maka kawasan sempit ini dijangka akan mengalami kesesakan teruk apabila ia siap nanti.










beginilah rupa gereja itu apabila siap dibina

mengejutkan juga..gereja ini mempunyai unsur2 freemason



Bila kita fikirkan tentang pramugari, mesti kita akan terfikir wanita yang cantik dan anggun, Itulah sebabnya bukan mudah untuk jadi peramugari, kalau wajah berjerawat conform kena reject! Ciri-ciri yang diperlukan untuk menjadi pramugari amatlah banyak jadi hanya yang layak je mampu menjadi pramugari.. Post kali ini adalah post wanita anggun. Mari melihat pramugari yang cantik dari seluruh dunia.

1) Pramugari Thailand


Flight attendant look cute with dressing
Siapa tidur masa dalam flight rugi woooo

2) Pramugari Amerika

Flight attendant look cute with dressing
Perhatikan pakcik di sebelah kakan tu, nak berdarah hidung tu

3)Pramugari Rusia

Flight attendant look cute with dressing
Pergh kaki akak ni bukan main panjang lagi

4)Pramugari UAE

Flight attendant look cute with dressing
Ayu giler akak ni, Fewit!

5) Pramugari Jepun

Flight attendant look cute with dressing
Putih Melepak

6) Pramugari Arab Saudi

Flight attendant look cute with dressing
Pramugari Arab Saudi

7) Pramugari MAS

Flight attendant look cute with dressing
Nak kenal boleh?

8) Pramugari Fireflyz

Flight attendant look cute with dressing
Pramugari Fireflyz

9) Pramugari AirAsia

Flight attendant look cute with dressing
Pramugari AirAsia



Boleh tahan kan semua pramugari-pramugari. Semua manis, putih, gebu belaka. Fuhh....

Entry Yang Menarik