Web Domain

product 1

Kepada sesiapa yang ingin membeli 'Domain' untuk blog/website lain.Untuk Blogger 10 USD (RM30) Boleh deal disini.

Blog Setup

product 1

Dengan serendah RM60, pihak kami akan menyelesaikan proses setup blog baru anda. Anda hanya tinggal post kan entri sahaja.

Blog Contoh

product 1

Untuk melihat contoh blog yang telah membeli domain,boleh lihat disini.(RM30/Year)

Tips Blogging - Curi Traffik Percuma Dari Facebook

Arif Jemali | Isnin, November 28, 2011 |

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Pernah tak korang curi traffik dari Facebook ? Tahu tak apa maksud istilah " curi " yang aku maksudkan ini ?Sebenarnya curi yang aku maksudkan adalah ping entry anda di Facebook..Oppss,jangan sama kan dengan SPAM ye..Nanti aku jelaskan maksud SPAM bagi sesiapa yang tak tahu atau sengaja buat-buat tak tahu..


Apa gunanya ping entry ? Cuba bayangkan macam ni,jika korang ping entry pada satu group di Fb,paling kurang sorang akan klik entry anda tu..Jadi dengan senangnya anda berjaya mencuri atau mendapatkan 1 UV ataupun 1 Pageviews..Bagaimana jika anda ping di 30 Group dan Page yang ada di Facebook ?

Minimum UV yang akan anda dapat untuk setiap ping adalah 30,kalau 5 entry ? Haha..korang kira lah sendiri..Aku bukan nak ajar korang matematik sebab korang lebih pandai dari aku kan..

Ok,kalau korang berminat nak curi traffik macam aku selalu buat,boleh la jenguk-jenguk list yang aku buatkan untuk korang di bawah ini..(^^,)..


Groups Di Facebook

FanPages Di Facebook
    Aku rasa cukuplah banyak ni ye..Tak larat dah tangan nak menaip untuk listkan semua..Kalau nak listkan semua memang jenuh la aku..Lagipun tak baik tamak sangat kan..Dengan ping entry korang dalam ni,korang kan mendapat pulangan traffik yang lumayan asalkan korang rajin la..(^^,)..



    Category:

    Entry Yang Menarik