Web Domain

product 1

Kepada sesiapa yang ingin membeli 'Domain' untuk blog/website lain.Untuk Blogger 10 USD (RM30) Boleh deal disini.

Blog Setup

product 1

Dengan serendah RM60, pihak kami akan menyelesaikan proses setup blog baru anda. Anda hanya tinggal post kan entri sahaja.

Blog Contoh

product 1

Untuk melihat contoh blog yang telah membeli domain,boleh lihat disini.(RM30/Year)

Ustaz Azhar Idrus - Lawok!

Arif Jemali | Sabtu, Disember 24, 2011 |

Sebenarnya video-video tentang ustaz ni dah lama dah orang duk share, sampai sekarang, still ramai lagi kekawan aku dok share ceramah-cerama ustaz ni. Aku jer yang baru try layan..haha Ustaz ni memang best, lawak dan spontan. Patut la view ceramah dia kat youtube ada yang dah beratus-ratus ribu. Ni video ceramah dia yang 1st aku layan dan menyebabkan aku ketagih ngan ceramah dia :p layan..


Cara Ustaz ni bagi ceramah mungkin kasar sikit la bagi sesetengah orang, tapi bagi aku, cara yang macam ni lebih dekat di hati. Kalau khutbah jumaat camni kan bagus, takde la ramai sangat orang tidur kat masjid. haha :p Cara khutbah jumaat yang disampaikan dikebanyakan masjid di Malaysia ni memang bosan. Takde soul, tak feeling. Just baca teks dengan nada yang hampir sama.

Aku rasa, programer pun ada yang mampu nak buat software untuk baca teks khutbah seperti style kebanyakan khatib-khatib, tapi tu la..takde soul. Aku lebih suka kalau khutbah disampaikan tanpa terlalu membaca teks tapi lebih spontan dan bila spontan, kalau khutbah tu memberi teguran, pasti lebih terasa dan terkesan...

Category: ,

Entry Yang Menarik