Web Domain

product 1

Kepada sesiapa yang ingin membeli 'Domain' untuk blog/website lain.Untuk Blogger 10 USD (RM30) Boleh deal disini.

Blog Setup

product 1

Dengan serendah RM60, pihak kami akan menyelesaikan proses setup blog baru anda. Anda hanya tinggal post kan entri sahaja.

Blog Contoh

product 1

Untuk melihat contoh blog yang telah membeli domain,boleh lihat disini.(RM30/Year)

WOW! Jom Usha Impian dan Angan Angan Baby [Comel Sangat]

Nashrah Ghazali | Khamis, Disember 01, 2011 |


 "Mak..Bile besar saya nak jadi keluangman tau.."

"Mak.. Bila besar saya nak jadi arnab boleh?"

"Mak.. Saya nak jadi pelakun macam Shazy Sam".."My name is Tumulak"

"Mak.. Saya nak jadi Engineer. Boleh buat bagunan tinggi.."

"Mak.. Saya nak tinggang gajah tau.. Gajah kan kuat.."

"Mak.. Ni la kawan saya.. Cik Pink namanya.."

"Mak.. Bile besar nanti bawak saya pergi surfing kat Bali.."

"Mak.. Saya nak jadi Superman.. Boleh tolong orang.."

"Mak.. Saya nak jadi pemain bola number 1 in the world macam CR"

"Mak.. Hebat tak saya? Nanti saya nak jadi penyanyi macam Faizal Tahir."

"Mak.. Stau hari nanti saya nak jadi angkasawan macam Sheikh Muszaphar..Best.."

"Mak.. Saya nak terbang dengan bellon.. Boleh kawan dengan burung.. "

Macam mane? Comelkan.. Haha. Korang ingat korang je ade impian,angan-angan dan cita. Baby pun ade.. Kali ni just nak berkongsi gambar-gambar baby ni supebab nak tunjuk kat semua yang bayi juga ada cita cita.. So tak perlu buang sana sini macam sampah. Walaupun bayi tu hasil dari sumber yang tidak halal sekali pun mereka tetap ada impian dan cita-cita mereka sendiri.. Sayangi mereka dan bantu mereka mencapai impian mereka.. =). 
Share entry ini dengan rakan-rakan anda di Facebook sebagai tanda keperihatinan anda terhadap masalah pembuangan bayi..

Category:

Entry Yang Menarik