Web Domain

product 1

Kepada sesiapa yang ingin membeli 'Domain' untuk blog/website lain.Untuk Blogger 10 USD (RM30) Boleh deal disini.

Blog Setup

product 1

Dengan serendah RM60, pihak kami akan menyelesaikan proses setup blog baru anda. Anda hanya tinggal post kan entri sahaja.

Blog Contoh

product 1

Untuk melihat contoh blog yang telah membeli domain,boleh lihat disini.(RM30/Year)

[18SX]GYM BOGEL DI BELANDA [Melampau]

Arif Jemali | Sabtu, Januari 07, 2012 |


Gym bogel ini berada di tengah2 negara belanda. Syarat nak join, mestilah berbogel sebelum masuk. Jangan pulak lepas nie ada yang nak buat gym macam nie okay. Gym nie mendapat sambutan yang hangat dikalangan penduduk belanda. bagi lelaki aku tau la kenapa diorang nak masuk, tapi bagi kaum perempuan yang aku hairan dan pelik nie. Kenapa perempuan pun nak masuk gym nie ? Adakah mereka tidak berharga lagi di lorong2 pelacur ? Tapi kalau perempuan masuk gym nie, lelaki dapat tengok percuma je la. Bukan bayar pun.

Kenapa lama tak update ? Blog aku kena hack, sampai orang tak boleh nak baca blog aku. pernah satu hari 2 aku cek dalam Nuffnang, aku dapat 4 unik je. Sedangkan dulu mula2 aku buat blog dah boleh dapat 50 unik sehari. Si hackers telah menukar setting dalam blog aku supaya orang tak boleh baca.







Category:

Entry Yang Menarik