Web Domain

product 1

Kepada sesiapa yang ingin membeli 'Domain' untuk blog/website lain.Untuk Blogger 10 USD (RM30) Boleh deal disini.

Blog Setup

product 1

Dengan serendah RM60, pihak kami akan menyelesaikan proses setup blog baru anda. Anda hanya tinggal post kan entri sahaja.

Blog Contoh

product 1

Untuk melihat contoh blog yang telah membeli domain,boleh lihat disini.(RM30/Year)

Perkhidmatan sewa RSS feed murah !

Arif Jemali | Ahad, Mei 27, 2012 |


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Ramai yang bertanya kepada Aku, macam mana aku mendapat users online yang begitu ramai kadang-kadang mencecah lebih dari 1000 online users untuk blog ini..Aku sebenarnya menggunakan khidmat page @ fan pages untuk mempromosikan blog aku..


So dengan adanya fan page, Aku just letakkan application RSS FEED dan apabila aku update satu-satu entry..Aku tak perlu susah payah untuk ping di mana-mana group blogger untuk mendapatkan traffic..

Di bawah ni,adalah senarai Fan Pages yang akan disewakan bagi sesiapa sahaja yang berminat...



Sekiranya anda berminat,anda boleh lah contact Owner of The Pages->>Click DISNI<--.Kelebihan sewa rss feed bagi Fan Page di atas ialah anda boleh mendapatkan traffik yang tinggi kerana hanya 3 feed sahaja dibenarkan untuk di sewa.Keutamaan diberikan kepada owner blog/website yang kurang traffik.


Category: , , , , , , , ,